Mikro- ja pienyrityksen myyntiosaaminen – onnistunut asiakaskohtaaminen

Ajankohta: 15.4.2021
Aika: Klo 8.30 – 11.30
Paikka: Microsoft Teams webinaari – osallistumislinkki lähetetään tilaisuuteen ilmoittautuneille

Ilmoittautuminen tilaisuuteen elomakkeella

""

Mitä on asiakaslähtöinen tuloksellisen myynnin toteuttaminen? Mitä tulee huomioida asiakkaan aidossa kohtaamisessa myyntitilanteessa? Mikä on asiakaskokemuksen merkitys myyntityössä?

Aamupäivän webinaarissa markkinoinnin ja liikkeenjohdon konsultti yrittäjä Timo Rope, Timo Rope Oy johdattaa webinaarin osallistujia seuraavien teemojen pariin:

  • myynnin anatomia: mistä myynnissä oikeasti on kyse
  • myynnin perusta: oman asiakkaan tunnistaminen ja ymmärtäminen
  • myynnin tausta: tarvepohjaisen ostoprosessin kuljettaminen kauppaan asti
  • myynnin toteutus: asiakasta kuunnellen myynnin vaiheistus
  • myynnin ydintehtävät: tarveperusta, suosituimmuus ja oston esteiden poisto
  • myynnin tulostekijät:
    • vaikutelmaviestintä
    • hinnan merkitys myynnissä
    • asiakkaan ja hänen reaktioittensa lukeminen
    • oston esteiden poisto/ vastaväitteiden käsittely
    • tipuaskelpolitiikka/matka kaupan päättämiseen
  • onnistunut asiakaskohtaaminen: mitkä tekijät ratkaisevat positiivisen ostokokemuksen
  • yhteenveto: myyntiosaamisen kivijalat

Tilaisuuden järjestää Tuote- ja palveluvirittämö (EAKR) -hanke

Lisätietoja:

Projektipäällikkö Elina Förster
Metropolia AMK
elina.forster@metropolia.fi
p. 040 184 1947

Projektipäällikkö Pekka Jalava
Koulutuskeskus Salpaus
pekka.jalava@salpaus.fi
p. 044 7081548

Tuote- ja palveluvirittämö on Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) osarahoittama hanke, jota Metropolia Ammattikorkeakoulu ja Koulutuskeskus Salpaus toteuttavat yhteistyössä Uudenmaan ja Päijät-Hämeen alueella. Hankkeen toiminta-aika on 1.10.2018-30.4.2021.

Share this Post